Jesteśmy tak pewni naszych produktów, że wydłużliśmy okres umożliwiający zwrot z ustawowych 14 aż na 30 dni.
Aby maksymalnie uprościć dokonywanie zwrotów, w nowej wersji naszej strony, wszystkie niezbędne do zwrotu czynności wykonasz z poziomu swojego profilu Klienta.
Żeby wykonać zwrot wykonaj następujące czynności:
1. Zaloguj się na swoje konto w naszej hurtowni.
2. Wybierz zamówienie z którego produkty chcesz oddać.
3. Zaznacz check boxy, przy pozycjach, które chcesz oddać
4. Podaj powód zwrotu
5. Zaznacz zgodę pod Polityką Zwrotów i kliknij guzik Następny krok
6. Zwrot został zgłoszony. Teraz wejdź w zakładkę moje zwroty i wyświetl szczegóły dokonanego zwrotu
7. Zapakuj zwracane produkty i dołącz wydrukowany formularz zwrotu.
Zobacz, jak dokonać zwrotu na filmie:
Gdy paczka dotrze do nas, w ciągu maksymalnie 14 dni rozpatrzymy Twój zwrotu.
Jeżeli zwrotu dokonasz 14 dni od zakupy, pieniądze zwracamy automatycznie na konto, z którego została dokonana płatność.
Jeżeli od zakupu minęło od 15 do 30 dni, pieniądze wrócą na Twoje saldo w naszej hurtowni i możesz je wykorzystać przy kolejnych zakupach.
Wszystkie nasze produkty przechodzą wyrywkowe kontrole jakości na różnych etapach poprzedzających wprowadznie do sprzedaży, jednak sporadycznie zdarza się, że coś nam umknie i w Twoje ręce trafi uszkodzony produkt.
Co w takiej sytuacji?
Procedura jest niezwykle prosta. Wystarczy, że wyślesz do nas maila na adres office@labera.pl wraz ze zdjęciem uszkodzonego produktu oraz krótkim opisem sytuacji.
My możliwie najszybciej rozpatrzymy zgłoszenie i zaproponujemy możliwe rozwiązania, tak żeby sprawa została załatwiona w możliwie satysfakcjonujący Cię sposób.
The information below is required for social login
Zaloguj się
Stwórz nowe konto