Czasem każdy z nas potrzebuje zwrócić zamówienie lub jego część.
Aby ułatwić Ci życie, uprościliśmy tę procedurę wprowadzając usługę #SzybkieZwroty.
Czym jest Szybki Zwrot?
To usługa, dzięki której możesz zwrócić swoje zamówienie lub jego część za pośrednictwem Paczkomatów InPost.
Jak nadać Szybki Zwrot?
Zaloguj się do panelu klienta na naszej stronie. Utwórz zwrot i dołącz formularz do przesyłki. Następnie nadaj paczkę, wygodnie i bez konieczności drukowania etykiety, korzystając z aplikacji InPost Mobile lub ze strony SzybkieZwroty.
W jaki sposób przygotować przesyłkę zwrotną?
Zapakuj zwracany towar tak, aby bezpiecznie do nas dotarł. Jeżeli zwracasz całe zamówienie, najlepiej ponownie wykorzystaj pudełko, które do Ciebie wysłaliśmy. Jeżeli zwracasz pojedyncze produkty, owiń je folią bąbelkową lub skoryzstać ze specjalnych kopert z wkładem z takiej folii.
Ile zapłacę za zwrot?
Jeżeli zwracasz całe zamówienie, zwrot jest darmowy. W przypadku zwrotu pojedynczych produktów, pomniejszymy kwotę należną do zwrotu o 9,90 zł. W związku z tym, zalecana minimalna wartość zwracanych towarów to min. 9,90 zł. Jeżeli zwracasz produkty o wartości mniejszej niż 9,90 zł, polecamy korzystanie z innej formy wysyłki.
The information below is required for social login
Zaloguj się
Stwórz nowe konto